Informacje dot. rezerwacji wycieczki

 







 

      Jak zarezerwować wycieczkę?

Wycieczkę można zarezerwować na dwa różne sposoby:

  • Za zgodą zainteresowanych dokonujemy w ich imieniu internetowej rezerwacji wycieczki, która jest wiążąca. Aby dokonać rezerwacji należy podać następujące dane podróżujących: imię, nazwisko, data ur., adres, e-mail, nr tel. Na podany adres mailowy w ciągu 48h wysłane zostanie potwierdzenie zakupu wycieczki, warunki uczestnictwa oraz rachunek z numerem konta bankowego, na który należy dokonać wpłaty zaliczki lub całej kwoty wycieczki.

  • Po wejściu w link do rezerwacji wycieczki na naszej stronie należy wypełnić wszystkie pola z danymi podróżujących, zaakceptować regulamin i kliknąć w pole "Rezerwuj teraz z obowiązkiem zapłaty". Na podany adres mailowy w ciągu 48h wysłane zostanie potwierdzenie zakupu wycieczki, warunki uczestnictwa oraz rachunek z numerem konta bankowego, na który należy dokonać wpłaty zaliczki lub całej kwoty wycieczki.

UWAGA! Wycieczka uważana jest za zarezerwowaną już w momencie odesłania wypełnionego formularza, a nie dopiero po wpłaceniu zaliczki, jak ma to miejsce w przypadku polskich biur podróży. Oznacza to, iż po dokonaniu rezerwacji, nie można już dokonać żadnych zmian. Rezygnacja z wycieczki równoznaczna jest z obowiązkiem zapłaty kosztów anulowania, których wysokość zależy od danego biura podróży oraz okresu pozostałego do rozpoczęcia zarezerwowanego wyjazdu. Podczas rezerwacji wycieczki akceptują Państwo regulamin naszego portalu.


Jak zapłacić za wycieczkę?
Za wycieczkę można zapłacić kartą kredytową, przelewem bankowym lub wyciągiem z niemieckiego konta bankowego ("Lastschrift") na podany rachunek biura podróży w terminie do 3 dni roboczych od momentu zarezerwowania wycieczki. Zaliczkę w wysokości od 20-50% (zależne od touroperatora) należy wpłacić od razu po otrzymaniu rachunku przelewem międzynarodowym lub za pomocą karty płatniczej MasterCard, Visa lub American Express. Resztę kwoty należy wpłacić najpóźniej miesiąc przed planowanym rozpoczęciem wycieczki (dokładne informacje o wpłacie będą podane na rachunku po rezerwacji wycieczki). Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymują Państwo dokumenty (voucher z rezerwacją hotelu, potwierdzenie rezerwacji biletów lotniczych oraz voucher na transfer) drogą elektroniczną lub pocztową.
Za wycieczkę należy zapłacić w walucie Euro. Inne waluty nie są akceptowane.


Jak odbywa się podróż?
Jeśli lecisz pierwszy raz, to polecamy wybrać ofertę z transferem. Nie będzie trzeba się wówczas o nic martwić. Po wylądowaniu oraz odebraniu bagaży należy udać się w kierunku wyjścia z hali przylotów, gdzie będzie czekał już rezydent z logiem biura podróży, z którego została zarezerwowana wycieczka. Rezydent rozmawia w j. niemieckim, angielskim oraz lokalnym. Wskaże on autokar, który zawiezie prosto do hotelu. Bardzo często jednym autokarem jadą pasażerowie, którzy zakwaterowani są w różnych hotelach.
W takim wypadku autokar będzie zatrzymywał się po drodze także w innych miejscach.


Co to jest bilet Zug zum Flug (Rail&Fly)?
Bilet Zug zum Flug inaczej Rail&Fly to darmowy bilet na każdy pociąg (także InterCity), autobus, S-Bahn oraz U-Bahn, który obowiązuje na terenie całych Niemiec w drodze z miejsca zamieszkania na lotnisko oraz z powrotem. Jest on ważny na dzień przed wylotem oraz w dniu wylotu, a także w dniu przylotu i dzień po przylocie. 

Czy w cenie jest ubezpieczenie zdrowotne?
Wycieczki wykupione na naszej stronie nie posiadają w cenie ubezpieczenia zdrowotnego. Do każdej z ofert proponujemy i polecamy dokupienie atrakcyjnego cenowo ubezpieczenia podróżnego firmy ERGO Versicherungen. Ubezpieczenie to w zależności od wykupionej opcji obejmuje pokrycie opłaty za anulowanie rezerwacji lub przerwania podróży (w przypadkach określonych umową), ubezpieczenie zdrowotne oraz ubezpieczenie bagażu. Aby uzyskać więcej informacji na temat ubezpieczenia, napisz do nas.

Skąd pochodzą oferty?
Wszystkie oferty dostępne na naszej platformie pochodzą z niemieckich biur podróży, z którymi jesteśmy związani umową partnerską.

Gdzie znajduje się wasze biuro?
Nie posiadamy fizycznego salonu sprzedaży, ponieważ działamy zdalnie za pośrednictwem platformy sprzedaży wycieczek. Dzięki temu za nasze usługi nie pobierane są żadne dodatkowe opłaty.

Dlaczego niektóre oferty są tańsze niż w Polsce?
Wycieczki, loty i hotele są tańsze, ponieważ niemieckie biura podróży dłużej obecne są na rynku i naliczają mniejsze prowizje od sprzedaży. Dodatkowo branża turystyczna w Niemczech jest lepiej rozwinięta.

Czy podróż z dzieckiem jest bezpieczna?
Oczywiście. Naszym klientom oferujemy jedynie sprawdzone i polecone biura podróży. Dodatkowo oferujemy możliwość wykupienia ubezpieczenia podróżnego na bardzo korzystnych zasadach oraz w atrakcyjnej cenie.

Czy anulowanie wycieczki jest płatne?
Tak, za anulowanie wycieczki trzeba zapłacić, zgodnie z regulaminem niemieckiego biura podróży.

Co należy wiedzieć przed wyjazdem?
Polecamy zapoznać się z naszym informatorem, który jest dostępny dla każdego do pobrania tutaj.